poniedziałek, 16 stycznia 2012

kostki lodu cytrynowe i testowanie

  Skoro silikonowa forma służy nie tylko do pieczenia, to postanowiłam w niej zrobić cytrynowe kostki lodu do drinków.

Składniki:
woda,
2 plasterki cytryny,
kilkanaście kropel soku z cytryny.

Przygotowanie:

  Do każdego otworu w kształcie serca włożyłam kawałek plasterka cytryny. Zalałam wodą i skropiłam kilkoma kroplami soku z cytryny. Można pozamrażać różne owoce, na pewno swój urok będzie miała truskawka, która po przekrojeniu ma kształt serca (niestety niedostępna o tej porze roku). Takie kostki lodu zachwycą każdego na zbliżającym się karnawale oraz na romantycznej kolacji walentynkowej.




18 komentarzy:

  1. Super pomysł:) A na drineczka się wpraszam, ale jak już będę po.....:) Oki?

    OdpowiedzUsuń
  2. no jakbym mogła odmówić... zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetny pomysł! I bardzo estetycznie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo praktyczne! :) Dzięki, ja także dodaję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł....ja dziś dostałam inne serduszka do testowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Robiłam juz smakowe kostki do lodu, ale nie wpadłam na to, żeby dodac też kawałki cytryny. Świetnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę eksperymentować z innymi owocami, na pewno sprawdzą się też kawałki truskawek... ale trzeba czekać do lata na te owoce :)

      Usuń
  7. świetny pomysł aby zamrażać cytrynkę w lodzie - proste a efektowne

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł.Wygląda bardzo apetycznie. Ja natomiast mrożę sok z cytryny z listkiem mięty, w foremkach do lodu.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o z listkiem do mięty też to musi mieć swój urok :) gdy tylko mięta mi w ogródku urośnie to zamrożę listek mięty :)

      Usuń
  9. Super pomysł, muszę sama kiedyś spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna forma serduszkowa, i fajny patent z tą cytryną:) super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają obłędnie - rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł:) Ja zamiast takiej silikonowej formy używam opakowania po czekoladkach milka (ta plastikowa forma), spróbuję z cytryną się pobawić... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaję mi się, że z silikonowej formy znacznie łatwiej wychodzą kostki lodu... ale dziękuję za pomysł na inną formę - zawsze to nowy kształt kostek :)

      Usuń
  13. Mam bardzo podobną formę silikonowe serduszka i właśnie ostatnio robiłam z nich kostki lodu, podoba mi się pomysł z cytrynką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i w ogóle z Ciebie kobieta,jeżeli mogę mówić po imieniu.

    OdpowiedzUsuń