poniedziałek, 30 stycznia 2017

Królik i Misia. Niesmaczne zwyczaje królika wyd. Zielona Sowa

"Królik i Misia. Niesmaczne zwyczaje królika" to nowość, która pojawiła się w księgarniach w tym miesiącu wydawnictwa Zielona Sowa. Opowiada o niezwykłej przyjaźni królika i misia :) Gdy przeczytałam pierwszy raz córce tą książeczkę to od tej pory ciągle chce słuchać bajki o "króliku, który zjada swoją kupę :)"



 Na początku troszkę zaskoczył mnie format tej książki- mały format i brak kolorowych ilustracji. Jednak po przeczytaniu dziecku tej bajki znalazłam plusy- mianowicie książka bardzo podręczna i bardzo fajnie ją się czyta. Co do ilustracji - doceniłam ich rysunkową grafikę, taką prosto "spod ołówka", pasuje całkowicie do tej opowieści. Jeśli chodzi o treść to książka na pewno nauczy maluchy zwyczajów jakie mają króliki i niedźwiadki- o tym, że misie przesypiają zimę oraz o tym, że króliki robią zapasy jedzenia na całą zimę tak by miały co jeść. Mojej córce najbardziej jednak spodobał się fragment o jedzeniu przez królika swoich odchodów, ale takie odchody można zjeść tylko raz- powtarza moje dziecko.

Choć Królik i Misia początkowo nie mogą znaleźć wspólnego języka i się darzą się sympatią to pod koniec opowiadania są już najlepszymi przyjaciółmi ;) Z niecierpliwością czekamy na kolejne wydanie książki o Króliku i Misi :)



Książka do kupienia na stronie wydawnictwa tutaj w cenie 19,90 zł

Autor: Julian Gough
Data wydania: 2017
Format: 130x180
Oprawa: Twarda
Liczba stron: 112
Wiek czytelnika: 4-5 lat

1 komentarz:

  1. Oj patrząc na tematykę to moim dzieciom też by chyba się spodobała hehe, pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń