poniedziałek, 22 maja 2017

Wieża Jenga

Wieża Jenga ze sklepu Neko Toy Shop to gra polegająca na wyciąganiu drewnianych cegiełek od spodu i układaniu i na górze, tak by wieża się nie rozpadła. Można również wyjmować cegiełki na zmianę z przeciwnikiem i modlić się by to przy naszej kolejce wieża nie runęła :)




U nas właśnie zabawa wyglądała w wyjmowanie dowolnych cegiełek  i przegrywał ten komu wieża runęła w gruzach :) Wszystkie drewniane elementy są równe i tej samej wielkości, nie mają żadnych niedogodności jakie można spotkać w tańszych wersjach tej gry. Zabawka jest wykonana z naturalnego drewna, więc jest w 100 % ekologiczna.

Nie zapomnę tego, że jak byłam w pierwszej ciąży mój mąż powtarzał, że nasze dziecko będzie miało tylko drewniane, ekologiczne zabawki... a nie jakieś chińskie, plastikowe shity :) Później troszkę się pozmieniało, bo nie jesteśmy w stanie mieć samych drewnianych, tym bardziej, że dużo zabawek nasze dzieci dostają w prezentach. Jednak drewnianym zabawkom zawsze byliśmy i będziemy, bo wiemy, że są bezpieczne dla naszych dzieci :)

A gdy wieża runie, zaczynamy zabawę od nowa, przy samym układaniu również jest wiele frajdy. Z klocków można budować również domki, zagrody dla zwierzątek itp...




7 komentarzy:

  1. Bawiłam się w to trochę jako dziecko, ale w sumie nigdy nie przepadałam za grami. Wolałam rysować, albo wymyślać historię z lalkami ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną, tzn. podróbkę ale zawsze coś, w pracy :D często gram z dziećmi w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra dla wszystkich bez względu na wiek😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i wiele propozycji zabaw😊

    OdpowiedzUsuń