czwartek, 4 stycznia 2018

"Psiego najlepszego czyli był sobie pies na święta"

"Psiego najlepszego czyli był sobie pies na święta" to propozycja książkowa dla dzieci i młodzieży.


"Josh Michaels z oburzeniem odkrywa, że sąsiad podrzucił mu pod drzwi ciężarną suczkę Lucy. Nie może jednak oprzeć się uroczemu spojrzeniu brązowych ślepi i chociaż nigdy nie miał zwierzęcia domowego, postanawia przygarnąć psiaka.
Kiedy na świat przychodzi pięć niesfornych szczeniaczków, Josh zgłasza się po pomoc do lokalnego schroniska. Tam poznaje uroczą i kochającą zwierzęta Kerri, która z zapałem uczy go, jak dbać o psią rodzinkę. Wspólnie przygotowują szczeniaki do adopcji w ramach świątecznego programu szukania nowych domów psiakom ze schroniska.
Wraz z upływem czasu Josh zaczyna darzyć dziewczynę coraz cieplejszym uczuciem. Im bardziej zakochuje się w Kerri, tym bardziej przywiązuje się do futrzaków, które wniosły w jego życie mnóstwo miłości. Kiedy zbliżają się święta i nieuchronny termin oddania szczeniaków, Josh zastanawia się, czy będzie w stanie bez nich żyć."

Jest to nowa powieść autora W.Bruce Camerona, który wcześniej napisał "Był sobie pies". Psy były mi bliskie od zawsze. Choć całe dzieciństwo pragnęłam mieć swojego psiaka to rodzice nigdy nie chcieli się na to zgodzić. Aż pewnego dnia wydałam wszystkie swoje oszczędności i wróciłam do domu z psem (miałam już 19 lat). Nie było możliwości zwrotu, postawiłam rodziców pod faktem dokonanym i tak już mam swojego psa 12 lat ;) Dlatego książka bardzo mi się podobała, bo jestem wielką psiarą. Choć niektóre momenty były zbyt proste i przewidywalne to trzeba pamiętać, że jest to książką dla dzieci, a nie dla dorosłych :) Czytając książkę czytelnik może się wzruszyć i łza nie raz poleci, a także roześmiać. To lubię, te emocje które towarzyszą podczas czytanie lektury.

Bardzo polubiłam Josha- mężczyznę, choć trochę zamkniętym w sobie i niezbyt ogarnięty. Mimo to da się go lubić ;) Kerri zaś umie postawić na swoim i nie raz wyciągała pomocną dłoń do Josha. Bohaterowie uzupełniają się nawzajem przez co idealnie do siebie pasują.  Jest to idealna książka na święta i jestem przekonana, że zauroczy Was tak jak i mnie. Z chęcią zobaczyłabym ekranizację tej książki :)

Ten bestseller do kupienia w księgarni Tania Książka.

2 komentarze:

  1. Ja mialam to samo ze swoim psem :D haha przed faktem dokonanym, najlepsza metoda ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super powieść dla dzieci

    OdpowiedzUsuń