sobota, 17 marca 2018

"Surogatka" Louise Jensen

"Surogatka" to książka pod wydawnictwem Burda Publishing Polska, która mną wstrząsnęła. Początkowo myślałam, że książka jest banalna, wydawało mi się, że nic mnie nie zaskoczy, że znam zakończenie... ale jak bardzo się myliłam, takiego zakończenie nikt się nie spodziewał.


"Kat i jej mąż Nick próbowali wszystkiego, żeby zostać rodzicami, i po kolejnej porażce są bliscy rezygnacji. Jednak przypadkowe spotkanie z Lisą, przyjaciółką Kat z dzieciństwa, daje parze ostatnią szansę na spełnienie marzeń.
Ale przeszłość Kat i Lisy jest pełna mrocznych sekretów.
Co gorsza, Kat podejrzewa, że Lisa nie mówi jej wszystkiego.
Dla Kat to miała być prosta historia ze szczęśliwym zakończeniem – jednak z biegiem czasu na jej perfekcyjnym życiu zaczynają pojawiać się rysy i pęknięcia. W końcu staje się jasne, że kobieta nie może dłużej uciekać przed własną przeszłością, jeśli chce ocalić rodzinę…"


Kiedy dostałam książkę "Surogatka"  nie sądziłam, że aż tak mi się spodoba. Każda strona mnie pochłaniała coraz bardziej, z każdą kartką zagłębiałam się coraz bardziej w tą historię. Początkowo byłam przekonana, że już wiem jak ta historia się zakończy, bo to wszystko przecież było takie oczywiste. Sądziłam, że nic mnie tu nie zaskoczy, ale mimo wszystko chciałam przeczytać całą książkę. Gdy główna bohaterka Kat również odkryła to co ja to już byłam utwierdzona w swoich przekonaniach, ale nie przypuszczałam, że Kat jednak jest w błędzie... takim samym zresztą jak ja. Koniec bardzo mi się spodobał, bo sprawił, że cała fabuła mnie zaskoczyła mega pozytywnie.

W książce mamy 2 etapy, jeden to co dzieje się teraz, a drugi to co zdarzyło się w przeszłości. Sama przeszłość również zaskakuje swoją fabułą, nigdy bym nie przypuszczała, że choć wszyscy są od siebie tak oddaleni to tak naprawdę wiele ich łączy.

 W tej książce nic nie jest oczywiste i nic nie jest takie na jakie wygląda. Polecam zdecydowanie wszystkim miłośnikom dobrych książek, prawie całą książkę można przeczytać się jednym tchem.

Mi pozostaje teraz nadrobić zaległości i przeczytać "Prezent" oraz "Siostra" tej autorki.

3 komentarze:

  1. Czytałam o niej już wiele i z każdą kolejną nową recenzją mam ochotę sięgnąć po nią jeszcze bardziej :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawilas mnie, muszę ja przeczytać. Zapisuję. Krystyna z Opola

    OdpowiedzUsuń
  3. Również polecam, właśnie skończyłam czytać. Zuzka

    OdpowiedzUsuń