niedziela, 20 stycznia 2013

Vileda- produkty

Gotować, piec...- uwielbiam

Sprzątać - nienawidzę....

   Zawsze, gdy piekę swoje ulubione ciasto czy przygotowuję obiadek zostawiam po sobie niesamowity bałagan... a sprzątać nienawidzę :) No i chyba los się nade mną trochę zlitował, bo dostałam do przetestowania kilka produktów, które powinny mi ułatwić sprzątanie i sprawić by było przyjemniejsze dla mnie to zadanie :)

  Dobra trzeba posprzątać... porządki zaczęłam od założenia rękawic comfort & care. Od razu przyznaję wielki plus dla tych rękawic za to, że nie pozostawiają 'gumowego' zapachu na dłoniach i za nasączenie kremem rumiankowym :) To jak SPA dla dłoni podczas porządków :)



   Po zrobieniu ulubionego makaronu przyszedł czas na umycie wielkie teflonowej patelni... a wielkie gary i patelnie myje ręcznie, by nie załadować zmywarki tylko jedną rzeczą :) No i wzięłam do ręki Zmywak Pur Active go garnków- idealny do czyszczenia teflonu. Pierwsza moja myśl: "zmywak, jak zmywak", ale po chwili zauważyłam jego zaletę :) A mianowicie po umyciu patelni i kilku garnków nie zużywa się tak łatwo jak zwykłe zmywaki i nie rysuje powierzchni. W opakowaniu znajdziemy 2 zmywaki.

  Dobra garnki umyte trzeba ogarnąć trochę kuchnię... nie zdejmując rękawic wzięłam do ręki pucerkę gąbkową 2 w 1... i przetarłam nią wszystkie umyte blaty, pucerka idealnie wchłonęła nadmiar wody i kuchnia zaczęła przybierać swój dawny wygląd :)




  Na koniec jeszcze pozmiatałam zieloną szczotką i kuchnia wyglądała już jak nowa :)




   Jeszcze tylko przydałaby mi się jakaś ściereczka do polerowania szkła, mop rotacyjny, 1001 pudełek na różne akcesoria i produkty spożywcze i są szanse, że polubię te kuchenne porządki :)

1 komentarz: