poniedziałek, 26 czerwca 2017

"Zosia i jej kot" wyd. Adamada

Fajna historia o księżniczce Zosi i jej kotku wydawnictwa Adamada, zobaczcie o czym jest ta bajeczka :)




Zosia choć była księżniczką to wiele jej do niej brakowała. Była bardziej z tych dzieci co wdrapują się na drzewa, ubierają się jak chcą, krzyczą jak opętane czy biegają i szaleją. Pewnego dnia Zosia dostała prezent, a w nim kota i list. Z listu wynikała, że ma naśladować zwierzę, a zobaczy jak powinna zachowywać się prawdziwa księżniczka. Był to kot syjamski, który poruszał się z gracją i wdziękiem. Jesteście ciekawi czy kot zmienił zachowanie dziewczynki? Jak skończyło się to naśladowanie? Czy się udało?

Bardzo fajna opowieść ucząca dzieci o tym czy warto zmieniać się dla innych czy lepiej być sobą. W książce znajdziemy również poradnik jak opiekować się kotem oraz jak go wychowywać :) Przyadtny dla wszystkich dzieci, pragnących mieć kotka :)




5 komentarzy:

  1. bardzo fajna bajeczka☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdania, że kocięta jako pupile są całkiem miłe. Tym bardziej, iż ja również mam u siebie fajnego kotka. Strasznie podoba mi się to co przedstawiono w http://kotkot.pl/przygarniamy-kota-jaka-rasa-bedzie-odpowiednia/ i jestem zdania, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, iż kociaki są całkiem popularnym zwierzakiem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie samo przygarnięcie kota jest na pewno bardzo fajnym czynem i ja również mam takiego znalezionego na dworze. Bardzo mi się podoba to co przeczytałam na stronie https://abc-kot.pl/ile-zyja-koty/ i jak najbardziej każdego zachęcam do tej lektury.

    OdpowiedzUsuń