czwartek, 15 marca 2018

"Oblicze śmierci" Cody McFadyen

"Oblicze śmierci" wydawnictw Filia to drugi tom z agentką Smoky Barrett.




"Agentka specjalna FBI Smoky Barrett na tropie psychopatycznego mordercy, który wymyka się ludzkiemu pojęciu.
Szesnastoletnia Sarah zostaje odnaleziona na miejscu makabrycznego potrójnego morderstwa. Przyciska do skroni broń, twierdząc że jej adopcyjna rodzina padła ofiarą Obcego. Tego samego, który od lat podąża jej tropem, zabijając wszystkich, których dziewczyna pokocha.
Agentka specjalna Smoky Barrett jest szefową jednostki specjalnej - wydziału FBI ścigającego najbrutalniejszych seryjnych morderców, istne bestie w ludzkiej skórze. Jego członkowie zostali wyselekcjonowani spośród najlepszych, stanowią elitę. Niezmordowani i dręczeni obsesjami, niemal jak ci, których ścigają. Kolejna brutalna zbrodnia naprowadza ich na ślad mrocznej krucjaty mordercy, pełnej śmierci i cierpienia. To zwyrodnialec pełen chorych, artystycznych wizji. Chce uczynić z Sarah ofiarę doskonałą i zarazem swą ostateczną broń. Smoky Barrett ma jednak inny, bardziej osobisty powód, dla którego chce schwytać Obcego: adoptowaną córkę i nowe życie, które warto chronić za wszelką cenę."


Pierwszego tomu z agentką Smoky Barrett nie czytałam, ale czytałam pozytywne opinie co mnie skłoniło do przeczytania tej książki. I powiem Wam, że książka wywarła na mnie mega pozytywne wrażenie i już z niecierpliwością czekam na 3 tom, ale również sięgnę po 1 tom :)

Książką momentami sprawiała, że miałam gęsią skórkę na ciele, momentami bałam się zasnąć. Choć należę do osób, które lubią thrillery to ta naprawdę jest mocna :) Na pewno wzbudziła we mnie wiele emocji i nie mogłam się doczekać co wydarzy się dalej, trzyma w napięciu do samego końca.

Agentka od razu wzbudziła moją sympatię, choć nie mam porównania do pierwszej części to domy domyślam się, że gorsza książka to nie była ;) Genialnie nakreślone zostały portrety psychologiczne bohaterów,  akcja pełna niespodziewanych zwrotów i dobrze dopracowana intryga kryminalna wraz ze szczegółowymi opisami zbrodni.

Jeśli masz mocne nerwy to polecam ;)

2 komentarze:

  1. brzmi ciekawie i zachęcająco😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kryminały!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń