SAHARA
"Zostań odkrywcą fascynującej gorącej Sahary i poznaj niezwykłe zwierzęta, które ją zamieszkują! Nie pozwól, żeby szczęście decydowało za Ciebie – wykaż się sprytem i spostrzegawczością godną najodważniejszego podróżnika!
„Odkrywcy: Sahara” to wyjątkowa kafelkowa gra rodzinna. Gracze losują, a następnie dokładają kafelki z pustynnymi zwierzętami, tak aby zdobyć jak najwięcej punktów. W rozgrywce liczy się taktyka oraz umiejętność planowania. O zwycięstwie może również przesądzić użycie magicznych talizmanów…
„Sahara” to drugi, po „Amazonii”, tytuł w serii „Odkrywcy”. Wykorzystując wybrane kafelki i talizmany, obie gry można ze sobą połączyć! Dzięki temu zabawa będzie dłuższa i jeszcze bardziej urozmaicona."
Zawartość:
- 93 kafelki
- 25 żetonów (5 żetonów punktów i 20 żetonów talizmanów)
- 5 żetonów pionków
- 5 plastikowych podstawek pod pionki
- 1 mała plansza do liczenia punktów (220 x 236 mm)
- instrukcja
- liczba graczy: 2-5
- czas gry: 45 minut
- instrukcja: polska
- wydanie: polskie
BUG
"Spróbuj zapamiętać wszystkie owady i kolory zmieniające się na
kartach jak w kalejdoskopie i pokonaj swoich przeciwników w pasjonującym
pojedynku! Wygra osoba, która wykaże się najlepszą pamięcią i
spostrzegawczością.
„Bug” to prawdziwy trening szarych komórek! Każdy z graczy musi zapamiętać jak najwięcej elementów (konkretne owady i konkretne kolory), które zostały przedstawione na odkrytych wcześniej kartach. Mają na to tylko od 10 do 30 sekund! Następnie gracze odkrywają kartę z pytaniem (np. ile było much? Ile było niebieskich owadów? Ile było zielonych pszczół?) i udzielają odpowiedzi. Osoby, które popełnią błąd muszą położyć przed sobą jeden ze swoich żeton – bugów. Oznacza to, że ma już jeden błąd. Wygra gracz, który będzie miał najmniej bugów* (błędów).
To świetna zabawa dla całej rodziny. Dzięki prostym, ale wciągającym zasadom w grę mogą grać osoby w różnym wieku! Gracze również mogą wybrać jeden z dwóch wariantów: wariant podstawowy (dla dwóch do pięciu graczy) i wariant dwuosobowy (dla dwóch graczy - pojedynek z elementami blefu)."
Bug – owad (ang.) albo trudny do wykrycia błąd w programie komputerowym.
Zawartość:
„Bug” to prawdziwy trening szarych komórek! Każdy z graczy musi zapamiętać jak najwięcej elementów (konkretne owady i konkretne kolory), które zostały przedstawione na odkrytych wcześniej kartach. Mają na to tylko od 10 do 30 sekund! Następnie gracze odkrywają kartę z pytaniem (np. ile było much? Ile było niebieskich owadów? Ile było zielonych pszczół?) i udzielają odpowiedzi. Osoby, które popełnią błąd muszą położyć przed sobą jeden ze swoich żeton – bugów. Oznacza to, że ma już jeden błąd. Wygra gracz, który będzie miał najmniej bugów* (błędów).
To świetna zabawa dla całej rodziny. Dzięki prostym, ale wciągającym zasadom w grę mogą grać osoby w różnym wieku! Gracze również mogą wybrać jeden z dwóch wariantów: wariant podstawowy (dla dwóch do pięciu graczy) i wariant dwuosobowy (dla dwóch graczy - pojedynek z elementami blefu)."
Bug – owad (ang.) albo trudny do wykrycia błąd w programie komputerowym.
Zawartość:
- 32 duże karty (90 x 130 mm)
- 25 okrągłych żetonów
- mała plansza do zaznaczania odpowiedzi
- instrukcja
fajne gry
OdpowiedzUsuń