wtorek, 11 września 2018

Tablica MagPad



 MagPad tablicę magnetyczną odkryłam w przedszkolu, gdy odbierałam ją pewnego dnia do domu. Zauważyłam, że kilkoro dzieci siedzi w kąciku i czymś są bardzo zajęci. Zapytałam Panią co te dzieci robią? No i Pani mi powiedziałam, że to tablica MagPad a dzieci potrafią z nią spędzić wiele godzin, za równo 3latki, jak i 4latki i 5latki.  Także po przyjściu do domu zaczęłam szukać i tak trafiłam na tablicę MagPad od Klocki.edu.pl


Tablica ma wymiary 34x21 cm. Zawiera 714 metalowych kuleczek, które zostały tak zabezpieczone, że przy zabawie na pewno nie wypadną. Specjalny długopis z magnesem przyciąga kuleczki i dzięki temu wychodzą one na wierzch, tworząc różne obrazki. Długopis ma specjalne miejsce w tablicy, także nie powinien Nam zginąć (szkoda, że nie zostało pomyślane i nie jest dodatkowo na sznureczku).

W pudełku znajdziemy również 10 zalaminowanych dwustronnych kart z propozycjami obrazków jakie możemy stworzyć.

U Nas pierwsze powstało jabłko, a potem kotek :) Po skończonej zabawie kuleczki wystarczy wcisnąć palcem i możemy "rysować" od nowa.

Zabawka bardzo fajna dla wszystkich przedszkolaków, a nawet dla dzieci w wieku szkolnym. Możliwości jest naprawdę wiele, jest to wspaniała alternatywa dla tablicy znikopis (którą pewnie większość dzieci ma w domu).

Ta zabawka idealnie sprawdzi się w samochodzie podczas podróży- nie ma małych elementów także nic dzieci nie pogubią, czy w domu czy na podwórku.

Myślę, że to idealny pomysł na prezent na zbliżające się Mikołajki czy Święta.

Tablica jest dostępna w 3 kolorach- niebieski, czerwony i czarny.


Co ważne, zamawiając zabawkę na klocki.edu.pl na drugi dzień macie kuriera z przesyłką w Waszym domu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz