wtorek, 16 kwietnia 2019

"Dom nad jeziorem" Tasmina Perry




„Dom nad jeziorem” Tasminy Perry ma coś w sobie co przyciąga od samego patrzenia na okładkę. Kobieta idąca mostem zaprasza by iść za nią i przeżyć wraz z nią przygodę, która skrywa w sobie ta powieść. Ja to połknęłam ten haczyk i nie żałuję :)

Akcja toczy się w Południowej Ameryce w Savannah, a dokładniej w rezydencji, która tam się znajduje. Córka właścicieli planuje ślub z Connorem do czasu, gdy zakochuje się w innym. A zakochuje się w turyście, który przyjechał na wakacje odpocząć w domku nad jeziorem. Z każdym dniem co raz lepiej im się rozmawia, a uczucie rośnie. Jednak dziewczyna chce wszystko poukładać po kolei zanim wyjedzie z nową miłością, pragnie zakończyć swój wcześniejszy związek w cztery oczy. Gdy wraca Jima nie ma, dziewczyna wpada w rozpacz. Dlaczego, co się stało? Spotykają się po 14 latach w sprawach służbowych. Jak zareagują na siebie, gdy się zobaczą? Jak Jim wytłumaczy swoje zniknięcie? 

 „Domu nad jeziorem”  to książka, która przyciąga niczym magnes i ciężko się z nią rozstać dopóki się jej nie przeczyta. Mnie to historia wciągnęła niesamowicie, musiałam poznać co się wydarzyło 14 lat temu :) Autorka w bardzo ciekawy sposób połączyła wątki przeszłości  z teraźniejszością i fajnie się to czyta. Treść układa się w logiczną i spójną całość. Polecam :)

Ten bestseller kupicie w księgarni Tania Książka.

2 komentarze:

  1. Warto przeczytać, ta Książka ma coś w sobie. Pozdrawiam, Julka

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, pochłonęłam ją chyba w dwa dni. Poleciłam ją kilku bliskim osobom i poszła w świat na wypożyczenie.

    OdpowiedzUsuń