czwartek, 4 marca 2021

"Szepty spoza nicości" Remigiusz Mróz

 

"Szepty spoza nicości" to już trzeci tom serii sensacyjno - kryminalnej z patomorfologiem Sewerynem Zaorskim i policjantką Kają  Burzyńską zwaną "Burza". Wcześniejsze tomy tej serii to "Listy zza grobu" oraz "Głosy z zaświatów".  Od wydarzeń, które miały miejsce w drugim tomie minął już rok.  Dobrze, że tak duża czasu nie minęło od ostatniej przeczytanej mojej książki Mroza ;) Główny bohater Seweryn podjął decyzję, by wrócić do Żeromic. Ułożył sobie dość mało skomplikowany plan działania, a właściwie jego podróż miała skończyć się w Krakowie. Chciał sprzedać dom i pojechać do Krakowa przed zakończeniem doby. Gdyby to wszystko było takie proste... No właśnie gdyby było to takie proste, ale nie takie rzeczy w książkach jednego z moich ulubionych autorów. Tu nie mogło być tak banalnie, sielankowo, bo wtedy książka by nie była przecież kryminału. Musiało pojawić się jakieś morderstwo. I właśnie wtedy, gdy tak czekałam na ten moment, aż coś się wydarzy, aż emocje zaczną rosnąć, a książka wprowadzi mnie w zachwyt... policja w pobliskim lesie znajduje ciało w kawałkach, bez głowy. A gdzie głowa? Odgadniecie? No dobra powiem Wam... głowę natomiast znajdują w piwnicy Seweryna. No i wszystko zaczyna się komplikować, a właściwie powinnam powiedzieć, że od tego momentu to dopiero zaczyna się dziać... Jak się domyślacie domu nie udało mu się sprzedać, a do Krakowa też nie pojechał. Musiał zostać w Żeromicach do zakończenia śledztwa... Koleżanka Burza pomaga ogarnąć mu tą całą sytuację i poskładać puzzle tej układanki...

Z racji tego, że uwielbiam wszystkie książki Remigiusza Mroza nie zastanawiałam się zbyt długo by sięgnąć po kolejną. Losy Seweryna i Kaji są mega wciągające i zarówno nieprzewidywalne. Nie brakuje tu emocji i nagłych zwrotów akcji. Bohaterów połączy zakazane uczucie. Choć bardzo im kibicowałam to wiedziałam, że na dłuższą metę to niemożliwe, a na pewno nie w książkach Mroza :)Choć Seweryn jest moim ulubionym bohaterem to czasem i mnie potrafi zaskoczyć i działa wbrew mojej woli, tak jakby robił mi na złość :) Ja mu tak dobrze życzę, a momentami po prostu jakby nie myślał ... No, ale może właśnie za to go tak lubię, bo jest jedyny w swoim rodzaju. 


Mam nadzieję, że pojawi się kolejny tom tej serii. Ja już nie mogę się doczekać kolejnych przygód Seweryna i Kaji. Polecam

Ten bestseller kupicie na stronie Tania Książka.


 

 

3 komentarze: