środa, 5 maja 2021

"Nie ufaj nikomu" Kathryn Croft


 

 "Nie ufaj nikomu" pod wydawnictwem Burda Media to kolejna rewelacyjna książka, którą miałam przyjemność przeczytać.

"TWÓJ MĄŻ NIE POPEŁNIŁ SAMOBÓJSTWA"

Główna bohaterka Mia jest pewna, że 5 lat temu jej mąż Zach popełnił samobójstwo. Natomiast studentka z którą miał romans zaginęła bez śladu. Aż pewnego dnia jej pacjentka Alison w czasie sesji powiedziała, że jej męża zamordowano i znikła. Kim tak naprawdę jest Alison? Skąd o tym wie? Co ma z tym wspólnego?

Narracja w książce jest pierwszoosobowa, jednak przedstawiona z punktu dwóch różnych osób. Mia nie może spokojnie żyć, wydarzenia z przeszłości jej na to nie pozwalają. Skutki tego wydarzenia odzwierciedlają się na jej pracy. Nie potrafi rozmawiać ze swoimi pacjentami, których dotknęła jakaś tragedia. Również nie potrafi pomóc samej sobie. Drugą osobą, którą opowiada nam wydarzenia jest Josie, współlokatorka Alison. Jednocześnie studentka z którą miał romans.  Jednak ona przedstawia nam wydarzenia sprzed 5 lat. Opowiadana historia z punktu Josie bardziej mnie zainteresowała, więcej się z niej możemy dowiedzieć, zawiera więcej szczegółów i interesujących faktów.

 „Nie ufaj nikomu” to historia, która może spotkać każdego z nas. Zakończenie było nie do przewidzenia z lekką nutką zaskoczenia. Choć muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś mocniejszego. Zachęcam do przeczytania tej nieprzewidywalnej, a zarazem zaskakującej historii. Jak już pisałam w poprzednich recenzjach, bardzo polubiłam twórczość Kathryn Croft i co raz bardziej rozpaczam, że zostało mi co raz mniej jej książek do przeczytania :) Książkę polecam wszystkim miłośnikom tego gatunku, a mianowicie miłośników thrillerów psychologicznym , dość popularnego ostatnio gatunku literackiego. A właściwie jednego z moich ulubionych :)

1 komentarz: