sobota, 22 maja 2021

"Perfekcyjna rodzina" Alex Dahl

 

"Perfekcyjna rodzina" to zdecydowanie bardzo dobry thriller pod wydawnictwem Filia.

Książka to jest pełna emocji i na pewno trzyma w napięciu do samego końca. Fabuła jest niesamowita, sprytnie rozegrana, a całość tworzy mroczny klimat z elementami zaskoczenia. Jest tu bardzo wiele zwrotów akcji, niby jedno zaczyna się wyjaśniać, a tu nagle boom i wszystko zmienia się o 180 stopni i pojawiają się nowe tropy. Sam tytuł już tak przemawia do czytelnika, że trzyma poznać tą historię. Od pierwszej strony wiedziałam, że w te książce będzie coś strasznego, coś złego, coś co będzie siedziało w mojej głowie długo po przeczytaniu. Tylko czy spodziewałam się, aż tak rozwiniętej fabuły, aż takiego dramatu? Elisa Blix nieumyślnie popełniła ogromny błąd. Błędem było już to, że pozwoliła swojej siedmioletniej córce Lucii nocować u nowo poznanej koleżanki -Josie. Elisa w ogóle nie znała rodziny nowej koleżanki córki. Jednak córce tak bardzo zależało, że się zgodziła. Wypiła kieliszek wina z mamą Josie i wróciła do domu, zostawiając córkę u koleżanki. Następnego dnia córka z koleżanką i jej mamą znikają. Nie ma po nich żadnego śladu. Co się stało, czy ktoś je uprowadził? A może to było zaplanowane od początku? 
 
Książka "Perfekcyjna rodzina" jest wręcz niesamowita i tak jak wcześniej myślałam, nie mogę przestać o niej myśleć. Wciąż tkwi w mojej głowie. Książka napisane  z kilku punktów widzenia sprawia, że poznajemy historię od różnych osób. W pewnym momencie myślałam, że już znam zaskoczenia, że już wiem kto porwał dziewczynkę. Jednak wtedy był nagły zwrot akcji i sytuacja się skomplikowała i znowu nic nie było jasne.Polecam, thriller rewelacyjnie napisany. Polecam miłośnikom tego gatunku literackiego.

1 komentarz:

  1. Zaciekawiła mnie historia tej rodziny, muszę ją poznać;)

    OdpowiedzUsuń