piątek, 18 czerwca 2021

"Druga żona" Sheryl Browne

 


Muszę Wam przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem najnowszej powieści Sheryl Browne „Druga żona”. Choć to moje pierwsze z autorką, doczytałam, że bardzo dobrymi recenzjami również chwali się jej wcześniejsza książka "Opiekunka"- będę musiała ją nadrobić :) "Druga żona" jest rewelacyjnym thrillerem psychologicznym, wciąga niczym wir od pierwszej strony, a po przeczytaniu na długo pozostaje w głowie.

 Nicole przeżyła w swoim życiu prawdziwe piekło, a właściwie jej życie to wielki dramat. nie miała fajnego życia, była maltretowana przez swojego byłego męża, a do tego straciła dziecko. Jej rodzice nie byli lepsi. Poznała Richarda i jego córkę Olivię, myśląc o wielkiej miłości, a szczęściu. Ta nowa rodzina jak się okazuje nieźle namąci jej w życiu. Nicole zupełnie jest tego nieświadoma. Właściwie od momentu ślubu jej życie zmienia się diametralnie. Natomiast Rebecca, przyjaciółka Nicole ma całkiem przyjemne, ułożone życie. Richard natomiast jest podwójnym wdowcem, a każda jego była żona popełniła samobójstwo i w tym momencie zaczęłam kombinować, rozkminiać i dochodzić prawdy... Rebecca pragnie zostać żoną Richarda, jednak czy na prawdę chce zastąpić miejsce swojej zmarłej przyjaciółki? Jeśli tak to dlaczego, musicie przeczytać :)

 Richarda jakoś specjalnie nie polubiłam, dla mnie była troszkę takim cwaniaczkiem. Co to nie on... Bogaty, mógł mieć każdą, a każda kolejna jego żona popełniła samobójstwa, ledwo jedną pochował, a już następna koło niego się kręciła.... W sumie to mógł to być jego sposób na życie... Jednak prawda jest zupełnie inne, nie do przewidzenia :) Fabułą naprawdę jest niesamowita, pełna emocji i zwrotów akcji. Historia straszna, nigdy bym nie chciała poznać takiej rodzinki, a nawet spotkać na ulicy.

Ostatnio przeczytałam, że czytanie dobrych książek na słońcu, (a zdecydowanie "Druga żona "  do nich się zalicza) grozi poparzeniami słonecznymi, także uważajcie, bo na pewno na pozycja Was pochłonie :) Polecam ;)


nowość kupicie w księgarni Tania Książka.

3 komentarze: