niedziela, 18 lutego 2024

"Po tamtej nocy" Karin Slaughter

 


"Po tamtej nocy" Karin Slaughter wydawnictwa HarperCollins to już 11 tom z Will Trent. Moje natomiast to jest pierwsze spotkanie zarówno z autorką, jak i Willem, jednak każda historia jest o czymś innym, więc nie miałam z tym problemu :)

Piętnaście lat temu Sara Linton została brutalnie napadnięta podczas imprezy. Dzisiaj jednak jest znaną lekarką i szczęśliwą narzeczoną Willa. Wspomnienia wracają gdy podczas dyżury trafia do niej dziewczyna z podobnymi obrażeniami jakie sama miała 15 lat temu...

Lubię gdy okładka zachęca mnie do przeczytania. Tak też było w przypadku tej książki, mroczna okładka- nie wiemy czego się spodziewać. Musiałam sięgnąć po tą książkę i oczywiście stwierdzam, że to był bardzo dobry wybór.

W książce zostało poruszonych wiele ważnych tematów jak gwałt, przemoc wobec kobiet zarówno psychiczna jak i fizyczna. Nasza bohaterka choć myślała, że już pogodziła się z przeszłością i może zacząć życie na nowo to pewnego dnia wszystko do niej wraca... 

Autorka serwuje nam niezły rollercaster, stopniowo buduje napięcie, możemy liczyć na wiele zwrotów akcji i uknutych intryg. Książkę czytałam z wielkim wypiekami na twarzy. Ciężko mi było ją odłożyć, musiałam dowiedzieć się co stanie się dalej. Choć zakończenie po części przewidywałam, to mimo wszystko i tak mnie zaskoczyło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz