niedziela, 3 marca 2024

"Bój się sąsiada swego" Fern Michaels

 


"Bój się sąsiada swego" Fern Michaels wydawnictwa Skarpa Warszawska to powieść obyczajowa z elementami kryminalnymi.

Główna bohaterka Alison Marshall pragnie spokojnego życia. Idealnym miejscem wydaje się mały, żółty domek na wyspie Palmetto. Wydaje się, że jest to miejsce o którym marzyła. Podczas prac porządkowych w ogródku znajduje kość... Jak się okazuje miejscowi mieszkańcy tej na pozór spokojnej wyspy mają swoje tajemnice...

Co prawda nie jest to mroczny przerażający thriller na jaki się zapowiadał. Jednak mimo to bardzo mi się podobała ta książka. Powiedziałam, że jest to powieść obyczajowa z elementami kryminalnymi. Sam pomysł na fabułę rewelacyjny. Bohaterowie idealnie wykreowani. Bardzo byłam ciekawa kto okaże się sprawcą tych wydarzeń. Po samym zakończeniu mam trochę mały niesmak... spodziewałam się czegoś lepszego :) Duży plus za okładkę, to właśnie ona sprawiła, że sięgnęłam po tą książkę i ją przeczytałam :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz