wtorek, 23 kwietnia 2024

"Devi waleczna bogini" Kinga Jesman

 


"Devi waleczna bogini" Kingi Jesman wydawnictwa Skarpa Warszawska to druga książka autorki, którą miałam przyjemność przeczytać.

Tytułowa Devi to hinduska, która została zmuszona do ślubu poprzez manipulację. Kandydat na jej męża na pierwszy rzut oka wydaje się idealny, bogaty i przystojny. Devi od początku ma przeczucie, bo jak to bogaty mężczyzna może zainteresować się ubogą dziewczyną. Po namowie rodziców odbywa się ślub. Problem zaczyna się gdy na drodze pojawia się Marokańczyk...a dziewczyna ulega jego urokowi...

Małżeństwo Devi jest trochę jak więzienie, nie jest w nim szczęśliwa. Jej obecny temperament znika jakby za pomocą zaczarowanej różdżki. Autorka pokazuje Nam jak bardzo można być toksyczne małżeństwo oraz przedstawia Nam pozycje kobiety w Indiach. Dowiadujemy się też jak są traktowane. Bardzo polubiłam Naszą bohaterkę i bardzo jej kibicowałam. Pragnęłam by stała się Waleczną Boginią.

"Devi waleczna bogini" to drugi tom z serii Klejnoty Dubaju. W pierwszym tomie poznaliśmy losy Almas. Bardzo jestem ciekawa jakie przygody autorka Nam zapewni w kolejnym tomie. Na pewno sięgnę po kolejną książkę :) Kinga Jesman w bardzo ciekawy sposób przedstawia Nam losy dziewczyn oraz zapoznaje Nas z kulturą tamtych krajów. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz