poniedziałek, 1 kwietnia 2024

"Nie odwracaj wzroku" Rachel Abott

 


"Nie odwracaj wzroku" Rachel Abott pod wydawnictwem Filia to pełen intryg i emocji kryminał.

Nancy straciła matkę, siostrę i ojca. Siostra Lola wyszła z domu 11 lat temu i nie wróciła. Ojciec umarł 2 miesiące później, a matka przez zniknięciem Loli. Wszystko to działo się w Kornwalii w domu ciotki, do którego Nancy wróciła po 11 latach. I wtedy znalazła plecak siostry schowany w skrzyni wraz z jej obraniami i całą gotówką. Dlaczego Lola go nie zabrała skoro planowała tą ucieczkę... Nancy dąży do prawdy, a prawda jest przerażająca...

Kiedyś czytałam książki Rachel Abott i bardzo mi się podobały. Jednak miałam małą przerwę w czytaniu jej twórczości. Bardzo ucieszyłam się, gdy zobaczyłam nową książkę autorki. I jestem pod mega wrażeniem. Cieszę się, że Abott nadal trzyma formę i to jaką! 

Podziwiam Nancy za jej odwagę i siłę by odkryć prawdę dotyczącą jej siostry. Zdjęcia, które robiła po kryjomu, zakradanie się na tajemną plażę to wszystko świadczyło o tym, że dla siostry jest w stanie zrobić wszystko,a przecież ryzykowała przy tym własnym życiem. W pewnym momencie miałam wrażenie, że ma urojenia, że ktoś się do niej skrada do domu...

"Nie odwracaj wzroku" to bardzo dobry kryminał trzymający w napięciu od początku do końca. Idealnie wykreowani bohaterowie. Autorka tak to wszystko uknuła, że nie ma możliwości domyślenia się rozwoju tej historii. A zakończenie powaliło mnie na łopatki. Istny majster szyk! Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz