niedziela, 12 maja 2024

"W umyśle mordercy-Cień Bestii" Łukasz Wroński

 

"W umyśle mordercy- Cień Bestii" Łukasz Wrońskiego pod wydawnictwem Skarpa Warszawska to książka dla osób o mocnych nerwach.

Wchodzimy w umysł mordercy i poznajemy wiele historii. Może określenie, że te historie są ciekawe nie byłoby najlepszym określeniem, ale na pewno są fascynujące i warte poznania. Wiem, że jestem dziwna, bo lubię czytać takie historie. Choć potem w nocy śnią mi się koszmary :)

Najbardziej zaciekawiła mnie historia Barbie i Kena... Nie chcę Wam za dużo zdradzać, ale trzeba być chyba psychopatą by żyć w związku z mordercą, gwałcicielem, poświęcić mu swoją siostrę... Moja wyobraźnia nie sięgała do takich granic... Przerażające...

Autor przedstawia Nam psychikę i sposób myślenia mordercy. To co nim kieruje i co go podnieca w tym wszystkim. Najbardziej straszne w tym wszystkim jest to, że te historie są oparte na faktach i wydarzyły się na prawdę. Jeśli lubicie takie historie to polecam Wam tą książkę. Ja tymczasem muszę nadrobić pierwszy tom, który jakoś mi umknął :) Już wiem, że dzisiaj będę miała problem by zasnąć... ale takie opowieści są silniejsze ode mnie i po prostu muszę je poznać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz