czwartek, 2 maja 2024

"Jej wszystkie życia" Briana Cole

 


"Jej wszystkie życia" Briana Cole wydawnictwa Skarpa Warszawska to pełen emocji, napięcia thriller.

Deven dostaje wezwanie do zidentyfikowania zwłok własnej siostry, Jednak, gdy zostaje jej pokazane ciało mówi: "To nie moja siostra". Kim w takim razie jest kobieta, którą pokazano Deven?

Poznajemy historię dwóch sióstr- Deven i Kennedy. Jedna zaginęła, a druga siostra prowadzi własne śledztwo. Wiele tu tajemnic i sekretów. Nie można przejść koło nich obojętnie. Pytania, które zadawała sobie Deven wydawało mi się początkowo banalne. Po prosu myślałam, że znam na nie odpowiedź. Jednak później autorka zmieniła trochę tor i wszystko poprzestawiała w mojej głowie. Nic już nie było oczywiste. Jednak samo zakończenie wcale mnie nie zaskoczyło, było dość banalne. Sam pomysł na fabułę ciekawy, jednak mogłoby się więcej dziać, bardziej rozwinąć fabułę, by czytelnik poczuł więcej emocji. Czegoś mi tu zabrakło. Jednak to tylko moje zdanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz