środa, 19 czerwca 2024

"Lista Lucyfera" Krzysztof Bochus

 "Lista Lucyfera" Krzysztofa Bochusa wydawnictwa Skarpa Warszawska to pierwszy tom nowej serii z Adamem Bergiem. 

Morderca nawiązuje kontakt z dziennikarzem Adamem Bergiem. Staje się on jego łącznikiem, przez którego informuje społeczeństwo o swoich kolejnych zamiarach. Morderca sam siebie nazywa Lucyferem. Zaczyna się walka z czasem... A śmierć kolejnej osoby jest bardzo blisko...

Autor ma niezwykle lekkie pióro przez co czyta się szybko, pomimo ponad 400 stron. Pomysł na fabułę bardzo ciekawy i niezwykle wciągający. Choć sam motyw komunikacji mordercy gdzieś już nie dawno przewinął mi się w jakieś książce. Sam Adam Borg jest niezwykle ciekawą postacią, pasjonatem sztuki. Został jednym z cenionych dziennikarzy, poprzez sprowadzenie do Polski cennego skarbu z II wojny światowej. Niezwykle kreatywny i zaangażowany człowiek w to co robi.

W tej książce mamy wielką mieszaninę gatunków- kryminał, thriller, powieść sensacyjną z tłem historycznym. Jest to moja druga książka autora, którą miałam przyjemność przeczytać. Przy wcześniejszej "Kruchy lód" bawiłam się wyśmienicie. Skłamałabym gdyby napisała, że przy tej było inaczej. Autor zaserwował wiele zwrotów akcji. Gdy wydawało mi się, że jestem już blisko zakończenia i wiem jak to wszystko się zakończy... to nagle pojawiają się nowe informacje i sprawa nabiera nowego znaczenia. Polecam !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz