niedziela, 7 lipca 2024

"Eksponat" Katarzyna Puzyńska

 "Eksponat" Katarzyny Puzyńskiej wydawnictwa Prószyńskiej i S-ka to pierwszy tom nowej serii. Choć książka wyglądem może nas zmylić, bo jest bardzo podobna do książek z serii Lipowo... sama początkowo myślałam, że to kontynuacja (choć już tom finalny Lipowa był :)) drugim mylnym tropem może być Klemenatyna Kopp, którą autorka przemyciła do nowej serii :)

Emerytowana policjantka pragnie odpocząć na Florydzie, zaznać trochę spokoju. Jednak na jej oczach pewna kobieta zostaje zaatakowana. Klementyna pragnie jej pomóc, a tymczasem staje się świadkiem znalezienia topielca...

Bardzo długo czekałam na nową książkę Puzyńskiej, dlatego gdy pojawiła się wiedziałam, że muszę ją przeczytać. I niestety, ale zawiodłam się... Po Lipowie miałam duże oczekiwania i wymagania. Zdecydowanie lepiej mi się czytała gdy Klementyna działała na polskich terenach... Za bardzo ta książka przesiąkło Ameryką...

Czytając trochę gubiłam się w fabule, wiele wątków, wiele niepotrzebnych opisów, trochę to wszystko było zagmatwane... Natomiast nie towarzyszyło mi żadna napięcie podczas czytania. Nie mniej na pewno sięgnę po drugi tom z tej serii, bo ciągle mam nadzieję, że będzie lepszy i Puzyńska wróci do swojego stylu, a Klementyna do Polski :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz