poniedziałek, 8 lipca 2024

"Morderstwo po francusku" Colleen Cambridge

 "Morderstwo po francusku" Colleen Cambridge wydawnictwa Skarpa Warszawska to powieść kryminalna.

Główna bohaterka Tabitha Knight przybywa do Paryża do swojego dziadka. Dzięki przyjaciółce Julii Child uczy się gotować dziadkowi. Wszystko wydaje się idealne, zarówno sam Paryż jak i pobyt tam. Jednak pewnego dnia zostaje znalezione w piwnicy ciało. Tabitha rozpoznaje ofiarę... Kto dopuscił się takiej zbrodni?

Bardzo podobał mi się klimat francuski w książce. Czułam się jakbym sama zwiedzała Paryż i zajadała się francuskimi przysmakami. Tabitha jest fanką kryminałów (w sumie chyba dlatego ją polubiłam, bo to nas łączy) dlatego gdy znalazła zwłoki kobiety postanawia dowiedzieć się prawdy. Zmierza się z tą zagadką kryminalną. Pomysł na fabułę fajny, ale jakoś nie powalił mnie na kolana. Powiedziałabym, że jest to taki lekki kryminał. A może nawet bardziej powieść z wątkiem kryminalnym w tle. 

Jest to lekka i przyjemna lektura na wakacje. Na pewno nie przeżyjecie z nią dreszczyku emocji. Jest to fajna książka na wakacje :) Zakończenie ciekawe. Jeśli szukacie czegoś takiego to będzie to idealna książka dla was.  Jednak najbardziej podobał mi się klimat francuski i kulinaria :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz