sobota, 3 sierpnia 2024

"Cichy płacz" Lisa Regan

 "Cichy płacz" Lisy Regan wydawnictwa Dolnośląskie to książka z serii Ślady zbrodni. Jest to seria z Josie Quinn.

Mała dziewczynka Lucy zaginęła podczas zabawy na karuzeli. Była i jej nie ma, jakby zapadła się pod wodę. Sprawą zajmuje się detektyw Josie Quinn. Trafia na pierwszy ślad po dziewczynce- na jej plecak. Jednak w środku czeka niepokojąca wiadomość z pogróżkami. Każdy telefon od porywacza to nowa ofiara. Robi się co raz bardziej niebezpieczniej, a porywacz ewidentnie pragnie zemsty na rodzicach dziewczynki...

"Cichy płacz" jest szóstym tomem z tej serii i choć nie czytałam poprzednich tomów to nie miałam jakiś problemów z połapaniem się.  Każdy tom to nowa zagadka kryminalna. Choć na pewno jest lepiej jak czyta się w odpowiedniej kolejności :) 

Polubiłam bardzo Josie za jej odwagę i inteligencję. Wykazywała się bardzo ciekawymi pomysłami i skutecznością w tym co robi. Chyba będę musiała sięgnąć po poprzednie tomy, by jeszcze lepiej ją poznać :)

Bardzo podobała mi się ta zadka kryminalna zawarta w książce. Ciekawa, wciągająca fabuła. Mnóstwo wątków, poszlak, jednak wszystko w granicach rozsądku. Idealnie skonstruowany thriller. Podobał mi się pomysł na poznania narratora przy końcu książki opisywanych scen z przeszłości. Zakończenie również ciekawe. Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz