środa, 16 stycznia 2013

Pierogi nie tylko po polsku

Książka "Pierogi nie tylko po polsku" wg. mnie ma swoje plusy i minusy...

Plusem tej książki jest duża różnorodność przepisów na pierogi z różnymi nadzieniami - na słodko i wytrawne oraz smażone, gotowane, drożdżowe...  ravioli,kołduny, cepeliny, tortellini oraz pielmieni.  Przy przepisach znajdziemy cenne rady i wskazówki.

Minusem tej książki jest brak zdjęć do przepisów, są tylko pojedyncze zdjęcie do wybranych przepisów... ale większość przepisów jest bez ilustracji... a czym się je, jak nie oczami...

Macie w swojej bibliteczce tą książkę? Co o niej sądzicie?

Podsumowując to chociaż w książce jest bardzo mało zdjęć, to wiem, że zajrzę do niej nie raz w celu poszukiwania łatwego przepisu na cepeliny czy kołduny :)

3 komentarze:

  1. Ja właśnie lubię jak jest dużo zdjęć, nie mam tej książki w swojej kolekcji. Niestety rzadko robię pierogi...

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam pierogi, chętnie zajrzę do tej książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pierogi jeść i robić! świetna książka- coś dla mnie. Brak zdjęć mi nie przeszkadza, liczy się inspiracja i pomysł. Chętnie zakupię te pozycję :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń