wtorek, 22 sierpnia 2017

"Mroczny las" Virginia C. Andrews

"Mroczny las" to drugi tom wspaniałej sagi rodziny De Beers



Willow układa powoli swoje życie w kurorcie Palm Beach u boku swojej rodzonej matki i przyrodniego brata. Próbuje nawiązać bliższe relacje ze swoim bratem, a nie jest to proste. Otaczają ją wciąż plotkujące o niej osoby i musi stawić nim czoła. Prowadzi zupełnie inne życie jakie wiodła do tej pory. Powoli Willow przygotowuje się do własnego ślubu z prawnikiem, którego poznała w Palm Beach. Czy to wszystko zmieni, czy ułoży sobie życie na nowo i będzie szczęśliwa?

Przyznam szczerze, że czytając poprzednie sagi autorki o rodzinie Casteel słynne "Kwiaty na poddaszu" spodziewałam się kolejnego wow. Choć pierwszy tom podobał mi się to "Mroczny las" już trochę mniej. Brakowało mi trochę emocji, czegoś co by mnie trzymało przy książce, tak by nie można domyślić się zakończenia... Nie mówię, że książka jest zła, ale po poprzednich książkach tej autorki spodziewałam się trochę więcej :) Na pewno sięgnę po kolejny tom z tej serii, bo mimo wszystko książkę czyta się fajnie i przyjemnie, może następna część mnie oczaruje i zachwyci :)

Ta nowość do kupienia w księgarni Tania Książka.


3 komentarze:

  1. to prawda, że pierwsza część lepsza. Jednak liczę, że kolejna będzie również dobra jak pierwsza. Kasik

    OdpowiedzUsuń
  2. zobaczymy 😊 jeszcze trochę musimy poczekac😊

    OdpowiedzUsuń