wtorek, 15 sierpnia 2017

"Willow" Virginia C. Andrews

Swojego czasu czytałam po kolei wszystkie sagi napisane przez Virginia C. Andrews, z niecierpliwością czekałam na nowe książki, które ukarzą się w księgarni. Każdy tom kończył się tak, że miało się niedosyt i chciałam już zacząć czytać następny. Przy rodzinie Casteel dopiero zaczęłam czytać, gdy ukazały się wszystkie tomy, by pochłaniać jeden za drugim :) Teraz jednak nie potrafiłam czekać i przeczytałam już 2 tomy nowej sagi- Willow i Mroczny las, z niecierpliwością teraz czekam na następny :)



Po rodzinie Casteel i Dollanganger przyszedł czas do poznania rodziny de Beers. Tytułowa Willow to główna bohaterka, dziewczynka z ciężkim i trudnym dzieciństwem. Została adoptowana, a jej adopcyjna matka jest dosyć egoistyczna i nie darzy jej ciepłymi uczuciami. Daje jej wprost do zrozumienia, że jest tutaj niechciana przez nią. To właśnie od niej Willow dowiaduje się, że jest córką pacjentki swojego ojca. Po śmierci ojca adwokat przekazuje jej dokumenty z których wynika, że adopcyjny ojciec jest jej biologicznym ojcem. Po tej wiadomości rzuca studia i rusza do kurortu Palm Beach w poszukiwanie swojej rodzonej matki.Postanawia odkryć kim naprawdę jest...

Książka skrywa w sobie pełno tajemnic i sekretów, z każdą kartką czujemy niedosyt... Nie brakuje emocji, a dzięki wspaniałym opisom autorki wraz z Willow przeżywamy śmierć jej rodziców. Z niecierpliwością na pewno bym czekała na kolejny tom tej sagi, ale nie muszę, bo już czeka na półce na przeczytanie :) Uwielbiam to, gdy wiem, że zaraz mogę rozpocząć tom kolejnej książki, która mnie wciągnęła :)

Ta książka dla kobiet do kupienia w księgarni Tania Książka.

3 komentarze: