niedziela, 19 sierpnia 2018

"Szukam właśnie Ciebie" Agnieszka Olejnik

"Szukam właśnie Ciebie" wydawnictwa Filia to książka, która mnie pochłonęła. Dawno nie czytałam tak dobrej książki :)

"Kim on jest? Skąd przyjechał? I dlaczego patrzy na mnie tak, jak patrzył dotąd tylko jeden mężczyzna?

Kim ona jest? Dlaczego mam wrażenie, że ją znam? I skąd to nieznośne przeświadczenie, że nie mam prawa do jej miłości?
Ona i on. Dwoje samotnych ludzi, których nie oszczędzał los. Czy mogą jeszcze znaleźć szczęście? Czy będą umieli ocalić kruchą bliskość, która narodzi się między nimi?"

Powieść o miłości siostry do brata. Ona dałaby mu wszystko i zrobiłaby wszystko dla niego, on jednak nie za bardzo o niej myślałam, bardziej skupiał się na sobie. Oboje wychowali się w domu dziecka, więc nie mieli łatwego dzieciństwa. Gdy dostali pierwsze mieszkanie zrobiła wszystko by brat z nią zamieszkał i starała się jak mogła. Jej związki były mało udane. Jej pierwszy chłopak zanim zginął w wypadku samochodowym miał jej coś ważnego do powiedzenia, jednak nie pozwoliła mu dokończyć. Pewnego dnia jej brat zginął, nie wrócił do domu, nikt go nie widział. Pod materacem znalazła prezerwatywy, więc myślała, że zaszył się na dłużej u dziewczyny. Jednak wciąż się nie pojawiał. Postanowiła porozwieszać plakaty o bracie i tak poznała swojego nowego chłopaka, który poczuł coś gdy ją zobaczył. Kuba natomiast planował uzbierać pieniądze i wyjechać do ojca do Hiszpanii. W jaki sposób ?Tego już wam zdradzić nie mogę bo to całe sedno tej książki.

Ja jestem zachwycona tą książką. Mega mnie oczarowała. Z powieści w pewnym momencie przeistoczyła się w thriller psychologiczny. Fabuła tak się odwróciła, że jeszcze bardziej mnie wciągnęła. Książki nie odłożyłam dopóki nie skończyłam jej czytać. Autorka stworzyła taki klimat i takie napięcie, że od razu zaczęłam szukać jej kolejnych książek do czytania. Polecam :)

1 komentarz: