sobota, 30 listopada 2019

"Bądź moim światłem" Agata Przybyłek



"Bądź moim światłem" Agaty Przybyłek to zdecydowanie bardzo przyjemna i fajna książka na zimowe wieczory. Główna bohaterka Magda pewnej nocy gdy wraca sama do domu poznaje Michała. Choć w domu czeka na nią jej mąż to Magda rozwija nową znajomość z Michałem. Jej mąż leży w domu po wypadku, jest na co dzień dość opryskliwy i nie miły. W ogóle nie jest wdzięczny za całodzienną opiekę. To skłania Magdę do poznania bliżej Michała, z nim przynajmniej może porozmawiać o wszystkim, a nawet się przytulić. Nie powiedziała mu tylko jednego.... że ma męża...

Mimo to książka kończy się happy endem :) Bardzo polubiłam Magdę, wiedziałam, że ma prawo do szczęścia i życzyłam jej jak najlepiej. Chciałam by się zakochała i zaczęła żyć normalnie i mogła spełniać swoje marzenia z kimś kogo kocha.

Polecam, bardzo fajnie się czyta i szybko. Agata Przybyłek nie zawiedzie Was po raz kolejny :)

nowość kupicie w księgarni Tania Książka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz