środa, 18 kwietnia 2012

Konkurs z Premium Rosa !!!

 Ogłaszam konkurs z nagrodami firmy Premium Rosa:

Warunki konkursu:

1.Polubić stronę Polska Róża tutaj
2.Polubić stronę mojego bloga Aga w kuchni tutaj
4. Udostępnić ten post na swojej tablicy
3. W związku z tym, że nie możecie u siebie dostać produktów Premium Rosa to zmieniam ten podpunkt na :
dodać przepis koniecznie ze zdjęciem z wykorzystaniem produktów: konfitur i/lub syropów (mile widziane Premium Rosa ale niekoniecznie:)) na stronie Aga w kuchni



Ilość dodanych przepisów jest dowolna.

Czas trwania konkursu od 18 kwiecień - 3 maja.

Wyniki ogłoszę w ciągu tygodnia po zakończeniu konkursu.

Nagrodami są 3 zestawy produktów Premium Rosa, wartość każdego ok. 100 zł.

16 komentarzy:

  1. Fajny konkurs, chętnie wezmę udział, za tydzień obrona i będzie więcej czasu na pichcenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ktoś nie ma ich produktów to jak ma wykonać coś z ich wykorzystaniem i zrobić fotkę? ;) hi hi śmiesznie tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Russkaya ma rację, i mam ten sam problem. Chciałabym wziąć udział w konkursie, a nigdzie nie mogę znaleźć ich produktów. To jak mam coś upiec w wykorzystaniem ich produktów. Poza tym chodzi o to żeby wygrać dane produkty, po co mi one skoro już sobie je sama kupię żeby wziąć udział w konkursie?

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dokładnie ten sam problem - u mnie nie dostanę tych produktów, a szkoda, bo chętnie wzięłabym udział w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też ich nie widzę u siebie w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochani zmieniłam zasady- zobaczcie czy teraz Wam odpowiadają :) W razie czego piszcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zyli rozumiem, że jeśli już wysłąłąm swoje zgłoszenie to jest nieważne i mam wysłac jeszcze raz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola ważne są :) można nadal wysyłać z produktami Premium Rosa, ale to już nie jest warunek konieczny :)))

      Usuń
  8. Dziękuję za zaproszenie i przepraszam ,że nie wezmę udziału w konkursie, ale ja dziś wpadłam na blogi tylko na chwilę! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci za zaproszenie,ale nie mam czasu aktualnie na konkursy. Pozdrawiam.
    Majana

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciebie juz dawno lubię , na FB też :), polubiłam stronę firmy, i....spróbuję swoich sił

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłoszenie konkursowe dodane na Facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdaje się że, zdążyłem:)

    OdpowiedzUsuń