sobota, 8 grudnia 2012

Wyniki z konkursów: Kupca, Kamis i Granex

Witam, kolejne konkursy dobiegły końca i przyszedł czas na ogłoszenie wyników... jak zwykle decyzja nie była łatwa, ale jakąś trzeba było podjąć...

Tak więc w konkursie Kupca zestawy produktów wygrywają:

1. Pora coś zjeść
2. Agnieszka Wtorek
3. Agata Waksmundzka

W konkursie Kamisa wygrywa:

1. Ewuńka - blender
2. Kamil - Inspiracje Kulinarne
3. Krysia- Inspiracja Kulinarne

Produkty Granexa (pamiętajcie by wybrać sobie 5 produktów) powędrują do:

1. Joustine
2. Olcia
3. Kazik45

Gratuluję i zapraszam pozostałych do jeszcze trwających dwóch konkursów na moim blogu.

Dane wysyłajcie do 12.12.12r. :)   na adres: agn.trzcinska@gmail.com,

w tytule maila podajcie w jakim konkursie wygraliście nagrodę :)




7 komentarzy:

  1. Super :D niezmiernie się cieszę, że spodobały się moje ciasteczka owsiane :) a maila już ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Dziewczęta :)
    Mnie znów się nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sie ciesze:) dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dołączam się :( bede musiala testowac Twoje przepisy bez blendera :( gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aga, przykro mi o tym pisać, ale już 28 grudnia, i nic, a przesłałem swoje dane zgodnie z zaleceniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasze dane przekazałam Granexowi... po Nowym Roku będę się z nimi kontaktować :)

      Usuń
  6. Aga, przed kilkunastoma minutami otrzymałem przesyłkę. Przepraszam za kłopot,przedewszystkim DZIĘKUJĘ.
    Pychol :-)

    OdpowiedzUsuń