poniedziałek, 20 maja 2019

"Złota klatka" Camila Lackberg

"Złota klatka" Camillii Lackerg to pierwszy tom nowej sagi.




Camilla Lackberg na pewno jest wszystkim dobrze znana. Bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam, że powstaje jej nowa saga. Pierwsza część nowej sagi nosi tytuł "Złota klatka".

Główna bohaterka Faye wydaje się, że ma wszystko co by chciała mieć każda kobieta. Mąż, córeczka, piękny dom, a właściwie apartament w najlepszej dzielnicy Sztokholmu. Zmieniła się jednak dla swojego męża Jacka- to dla niego rzuciła studia i pomogła mu otworzyć firmę. On w zamian dał jej finansowy prestiż. Niby nie brakowało jej niczego, ale czuła się jak zamknięta w Złotej klatce. Jack nie pozwolił jej rozwijać zawodowo, a to było jej ogromne marzenie. Ponadto pewnego dnia Jack wyrusza z córką w rejs, a wraca bez córki. Zrozpaczona Faye zawiadamia policję, która odkrywa w miejscu pobytu Jacka z córką kałuże krwi.... Pierwsze podejrzenia padają na zamordowanie córki.... czy właściwie?


Choć książka ma wiele neutralnych opinii to mi osobiście się podobała. Może z sympatii do autorki? Mnie ta historia wciągnęła. Autorka przeplata wątki z przeszłości z teraźniejszymi.
"Złota klatka" to thriller psychologiczny przeplatany z obyczajówką. Jack nie jest łatwym mężem i pewni nikt by takiego męża nie chciał, fascynuje go ostry, a nawet brutalny seks. Ona natomiast bezbronna kobieta nie mająca na nic wpływu.

Na pewno jest to odskocznia od książek Camilli Lackberg, które do tej pory czytaliście. To zupełnie inny typ literatury. Ja już czekam na kolejny tom :)



Ten bestseller kupicie w księgarni Tania Książka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz