środa, 19 czerwca 2019

"Najlepsze, co mnie spotkało" Agata Przybyłek


Książka "Najlepsze, co mnie spotkało" Agaty Przybyłek to 4 tom tej serii. Co mi się podoba w tej serii to to, że każda książka to inna historia, więc nie trzeba czytać ich w kolejności.




Rodzice Olgi rozwodzą się, a ona zrywa kontakt z własnym ojcem. Po kilku latach postanawia wyjechać na Podhale do ojca, by naprawić z nim zerwane relacje. Ojciec Olgi jest właścicielem pensjonatu.  Nie jest to łatwy czas dla dziewczyny, gdyż poznaje jego nową rodzinę i swoją przyrodnią siostrę.Po kilku dniach pobytu dziewczyna poznaje sympatycznego chłopaka z którym się zaprzyjaźnia....

Nie ukrywam, że historia Olgi mnie poruszyła. Opowiadanie gra na emocjach i nie da się tego ukryć. Jest to historia, która wciąga niesamowicie i może nawet doprowadzić nas do łez. Raz miałam łzy w oczach, a raz uśmiech na twarzy. Jest to piękna, wzruszająca i pozostająca w naszych głowach powieść. Książka po przeczytaniu daje wiele do myślenia. Olga nie ma łatwego życia, ojciec zostawia ją i jej matkę dla innej kobiety. Olga nie może mu tego wybaczyć. Późniejszy pobyt u niego ma naprawić wszelkie relacje i zacząć wszystko od nowa. A tu kolejny cios - Olga dowiaduje się, że ma siostrę. Nie jest jej łatwo, a musi sobie sama ze wszystkim poradzić. Na pewno nie jedna czytelniczka czytając tą książkę widzi trochę siebie na miejscu głównej bohaterki, bo rozwody rodziców to niestety co raz częstszy problem.

Polecam z całego serca, książka porusza, a można ją przeczytać w ciągu jednego dnia :) Ja już czekam na kolejną powieść Pani Agaty.

książkę dla kobiet kupicie w księgarni Tania Książka.

3 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze tej serii :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze przezytac, lubie wzruszajace ksiazki :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń