niedziela, 16 lutego 2020

"Uprowadzone" Natasha Preston



Nie wiem jak to się stało, że dopiero pierwszy raz miałam okazję czytać książkę Natashy Preston, a dokładniej "Uprowadzone". Książka była rewelacyjne, a właściwie to nadal jest :) Przerosła moje najśmielsze oczekiwania, nie spodziewałam się takiej wciągającej akcji i takie zwrotu akcji. W tej książce nawet gdy już znamy zakończenie i wiemy jak wszystko dalej się potoczy to akcja nagle się zmienia. Rewelacja!


"Uprowadzone" to książka o dwóch przyjaciółkach, którego pewnego dnia jak mówi tytuł książki- zostają uprowadzone. Dziewczyny zostają zamknięte w pokoju wraz z innymi ich równieśnikami w pokoju pewnego nowoczesnego domu. W tym domu znajduje się 5 pokoi + szósty pokój - pokój zero. Każdy pokój ma przypisany swój numer i charakateryzuje się czymś innym. Jeden pokój to pokój światła, innym dżwięku, kolejny temperatury,a następny to podtopienia. Pokój zero natomiast to pokój śmierci. Każda uprowadzona osoba zostaje wzywana do poczekalni w różnych odstępach czasu, a stamtąd się dowiaduje do jakiego pokoju trafia. Podczas przebywania w tch pomieszczeniach planują ucieczkę, wymyślają najlepszy sposób, nie jest to łatwe, gdyż ciągle są obserowani przez kamery i na podsłuchu. Czy im się uda? Jak to zaplanują? Czy ktoś z nich zginie? Nie chce Wam wszystkich zdradzać dlatego zachęcam do przeczytania książki ;)

Tak jak wcześniej wspomniałam, mnie ta książka zachwyciła. Akcja mnie wciągnęła, byłam strasznie ciekawa dalszych losów osób uprowadzonych. Autorka sprytnie to sobie wszystko zaplanowała, choć początkowo domyśliłam się, że osoba która dołączyła do nich w połowie książki jest osobą podstawioną to szybko opuściłam tą myśl. Autorka tak to zaplanowała, że uwierzyłam, że ta osoba jest kolejnym oczestnikiem tej chorej gry. Wszystko zostało dokładnie przemyślane co do każdego szczegółu.

Zakończenie książki jeszcze bardziej podkreśliło mój zachyt tą książką :) Na pewno sięgnę po kolejne tomy Natashy Preston.

Polecam z całego serca :)

Ta nowość do kupienia w księgarni Tania Książka.

1 komentarz: