poniedziałek, 12 kwietnia 2021

"Afekt" Remigiusz Mróz tom 13

 

"Afekt" Remigiusza Mroza to już 13 tom z serii o Chyłce i Zordanie. Ostatnie przeczytałam fajne porównanie, że seria o Chyłce jest jak jak serial "Moda na sukces". Trwa wiecznie, a każdy za nim przepada i czeka wciąż na nowy odcinek, tym razem na tom :) Gorzej, jak kiedyś ta seria dobiegnie prawdziwego końca. Ja osobiście uwielbiam książki Mroza i moim marzeniem jest mieć wszystkie jego książki, choć jeszcze mam trochę zaległości, ale też mam już sporo w swojej biblioteczce. Serię o Chyłce powinno czytać się po kolei z racji tego, że z każdym tomem rozwija nam się życie Chyłki i Zordona, zarówno prywatne jak i zawodowo. Jednak każdy tom jest o innej sprawie z jaką muszą się zmierzyć, także jakby ktoś ominął któryś z tomów lub nie przeczytał wszystkich to da się połapać :) 

 W książce "Afekt" Chyłka musi zmierzyć się z najtrudniejszą sprawą jaką spotkała w swojej karierze, a mianowicie ma bronić pedofila. Choć zawsze powtarzała, że taki spraw się nie tyka. Oskarżony to nie byle kto, a brat bardzo ważnego polityka, a ściślej mówiąc brat kandydata na prezydenta. Także sprawa nie jest prosta. Cała sytuacja jest dosyć nagłośniona, zarówno w mediach jak i na językach ludzi. A od wyroku zależy także wynik wyborów...

„Afekt” Remigiusza Mroza to książka, którą potrzebowałam przeczytać. Po pierwsze dlatego, że uwielbiam książki Mroza, a po drugie bo tak dobrej książki mi brakowało. Wciągnęłam się niesamowicie i przeczytałam ją w 2 wieczory, choć liczy ponad 500 stron. Praktycznie zaczęłam czytać od razu, gdy kurier mi ją dostarczył. W każdym tomie jest poruszany jakiś temat społeczny, tym razem mamy tu do czynienia z pedofilią. Z racji tego, że Chyłka broni brata polityka, to jest w książce sporo tematów politycznych. I to chyba jedyny wątek, który mi przeszkadzał w tym tomie. Jednak innym może to się podobać. Ja po prostu nie przepadam za takimi tematami, od książki oczekuję się momentu zrelaksowania, oderwania od rzeczywistości... a nie wszędzie polityka, dobrze, że o pandemii  nic nie było :) Nie mniej jednak sam pomysł na fabułę super. Z książki wynika, że to nie koniec losów Chyłki także pewnie będzie kolejny tom, na który ja już czekam :)


Ten bestseller kupimy w księgarni Tania Książka.

3 komentarze: