sobota, 30 września 2023

Książka "Na jedną noc" Magdalena Kawka

 


Książka "Na jedną noc" Magdaleny Kawki pod wydawnictwem Prószyński i S-ka opowiada o kilku parach przyjaciół, którzy planują spędzić sylwestra razem w austriackich Alpach. Podczas pobytu w górach przychodzi im do głowy pewien pomysł, by zamienić się partnerami na jedną noc. Pomysł jednym się podoba,a innym wręcz przeciwnie. Nowo poznana żona Roberta, postanawia dobrać wszystkich w  nowe pary. Gaszą światło i rozchodzą się do wytypowanych pokoi.... Co dalej się zdarzy to już sami musicie przeczytać :)

Im większa śnieżyca za oknem tym większe emocje panują w willi w górach. Przyjaciele nie mają kontaktu z rzeczywistością, są zdani tylko na siebie. Alkohol i trawka robią tez swoje i dochodzi do drobnych sprzeczek między nimi. Niektórzy robią się bardzo szczerzy i ujawniają swoje tajemnice, na których pewnie nie zdecydowaliby się ujawnić w normalnych warunkach. Wtedy właśnie wpadają na pomysł zamiany...

Z pomysłem na zamianę partnerami już spotkałam się w jakieś książce, o ile mnie pamięć nie myli to była książka autorstwa Croft. Pierwsza moje myśl była taka, że na pewno któraś dziewczyna zajdzie w ciążę i ich życie będzie skomplikowane.... jednak tu zdarza się zupełnie coś innego...

Historie między przyjaciółmi bywają bardzo zagmatwane, niektórych łączyło coś w przeszłości, nie których łączy coś obecnie, a inni chcieliby spędzić ze sobą właśnie tą noc...Przyjaźń, zdrada, nienawiść i pożądanie... to wszystko znajdziemy w tej książce. 

Książce czyta się niezwykle szybko, najpierw poznajemy losy bohaterów, a z czasem ich fantazje. Zakończenie hmmm... raczej do szczęśliwych nie należy... Choć czyta się bardzo przyjemnie, to powiem szczerze, że spodziewałam się czegoś lepszego, czegoś co nie pozwoli mi się oderwać od tej książki. Jednak jeśli ktoś lubi lekkie książki to na pewno będzie to egzemplarz dla niego :)

2 komentarze:

  1. Niecodzienny pomysł, ale zaciekawiło mnie co tam mogło się wydarzyć 😊 Krysia bookstagram

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się całkiem ciekawie 😊 Basia z Krakowa

    OdpowiedzUsuń