sobota, 7 października 2023

"Polowanie na czas" Jeffery Deaver


 "Polowanie na czas" Jeffery Deaver wydawnictwa Prószyński i S-ka to już 4 tom o słynnym detektywie Colter Shaw. Shaw uznawany jest za najbardziej skutecznego tropiciela zaginionych osób. Tym razem zostaje powołany do odnalezienia Allison Parker i jej córki Hannah. Jak się dość szybko okazuje matka z córką uciekły przed byłem mężem, który wyszedł z więzienia i zrobi wszystko by je dopaść. Dodatkowo dziewczyny są tropione przez płatnych zabójców, którzy czerpią przyjemność z zabijania. Dziewczyny dość dobrze zacierają po sobie wszelkie ślady... detektyw nie ma łatwego zadania, czy mu się uda je ochronić?

To nie było moje pierwsze spotkanie z książką Jeffery Deavera, za każdym razem potrafi mnie zaskoczyć. Choć muszę przyznać, że nie każda jego książka trafiła w moje gusta, a była nawet takie których nie udało mi się dokończyć. Jednak z detektywem Colterem to moja pierwsza książka. "Polowanie na czas" ukończyłam z wielką przyjemnością. Dlatego jestem już bardzo ciekawa poprzednich tomów z tej serii ;) Autor potrafi nieźle zagmatwać i namieszać, przez co czytanie staje się bardziej emocjonalne. Na szczęście potrafi bardzo dobrze wybrnąć z całego zamieszania, tak że wszystko nabiera sensu. A zakończenie jeszcze bardziej powala na kolana.

Polecam bardzo serdecznie, początek może jest trochę zawiły i można trochę się pogubić. Przynajmniej ja tak miałam, że nie wiedziałam zbytnio o co chodzi. Jednak z każdą kolejną stroną wszystko nabiera światła dziennego, a akcja się rozkręca i robi co raz bardziej ciekawsza :)

1 komentarz: