poniedziałek, 29 stycznia 2024

"Szeleszcząca śmierć" Grzegorz Kalinowski


 "Szeleszcząca śmierć" Grzegorza Kalinowskiego to kryminał z duetem - Koniecznym i Becker wydawnictwa Skarpa Warszawska.

Akacja toczy się w Warszawie w 2017 roku. Miasto budzi się do życia po wakacjach i zaczyna się początek nowego roku szkolnego. W mieście dochodzi do seryjnych morderstw na majętnych przedsiębiorcach, prawnikach i inwestorach. Rysopis mordercy podany przez świadków jest nie do przyjęcia...

Choć to trzeci tom z duetem Koniecznym i Becker to książkę można czytać całkowicie bez znajomości poprzednich tomów. Pomysł na fabułę bardzo mi się podobał i mogłaby być z tego naprawdę fajna książka (ale o tym za chwilę :)). Autor Nas zwodzi za nos. Ciężko było mi wytypować mordercę, kto jest tak naprawdę winny śmierci tylu osób. Mogę szczerze powiedzieć, że śledztwo było zawiłe- takie jak lubię. A teraz czas na minusy tej książki... strasznie długo się rozkręcała. Przypuszczam, że nie jedna osoba może się zniechęcić i odłożyć w trakcie czytania tą książkę. Poza tym zdziwiło mi określenie przez autora "herb Polski"...hmmm

Mimo wszystko cieszę się, że dobrnęłam do końca tej książki :) Choć odczucia we mnie pozostają mieszane...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz