niedziela, 21 kwietnia 2024

"Wizjoner" Diana Brzezińska

 

"Wizjoner" Diany Brzezińskiej wydawnictwa Otwarte to książka rozpoczynająca nową serię.

Akcja toczy się w Szczecinie, gdzie dochodzi do serii zabójstw. Każda z ofiar na trzy nakłucia tworzące trójkąt na prawym przedramieniu. Śledztwo prowadzi komisarz Agata Skibińska oraz profiler Aleksander Lewis. Oprócz prowadzonego śledztwa Agata wraz z kolegami z pracy prześwietla przeszłość Lewisa...

Jak ja czekałam na tą książkę! Po raz kolejny Diana Brzezińska mnie nie zawiodła! Choć jest to początek nowej serii to autorka wplotła postać Gabrieli Sawickiej- pani prokurator z serii Nie dopniesz swego. Jednak tutaj stanowi tło, ale i tak miło było ją gościć w Wizjonerze :)

Przyznam szczerze, że połowie książki znamy już mordercę i bałam się, że w drugiej połowie książki nic mnie nie zaskoczy. Jednak jak bardzo myliłam się, fabuła dopiero rozkręca się i poznajemy tok myślenia mordercy oraz przeszłość Lewisa. Choć co do Lewisa to w drugim tomie na pewno będzie o niej więcej :)

Uwielbiam charaktery Sabińskiej i Sawickiej, ich cięte riposty i twarde charaktery. To są osoby nie do podrobienia, jestem ich fankami :)

"Wizjoner" to pełen napięcia, krętych ścieżek kryminał. Autorka jak zwykle niesamowicie wykreowała swoich bohaterów. I pani Diano... naprawdę nie ma czego się bać w tworzeniu nowych serii, bo jest w tym pani mistrzynią!!! Czekam na kontynuację :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz