niedziela, 21 kwietnia 2024

"Czereśniowy sad" Aleksandra Rochowiak

 

"Czereśniowy sad" Aleksandry Rochowiak wydawnictwa Filia to powieść o tajemnicach, boleśniej prawdzie, ale także o tytułowym czereśniowym sadzie.

Główna bohaterka Eliza Dębska prowadzi spokojne życie wraz ze swoim mężem oraz córką. Jej niepokój budzi się, gdy córka wyjeżdża na obóz oraz gdy dowiaduje się, że jej zaginiona matka Maria Zaborowska przebywa w hospicjum. Eliza jest przekonana, że pacjentka w hospicjum nie jest z nią spokrewniona. Postanawia wsiąść do pociągu i stawić czoło prawdzie...

"Czereśniowy sad" to powieść podczas której łzy same cisną się do oczu. Smutna, bolesna i pełna emocji historia. Jednak ta historia pokazuje się, że gdy coś się kończy, to zaczyna się coś nowego. Autorka pokazuje nam jak trudne mogą być relacje między matką, a córką i do czego to może doprowadzić... Ta miłość nigdy jednak nie mija... ciągle jest w sercu...

Jest to bardzo poruszająca powieść i chwytająca za serce. Okładka może trochę czytelnika wprowadzić w błąd, bo wydaje się radosna, pełna miłości i spokoju. Gdy ja ujrzałam tą okładkę to byłam przekonana, że w czereśniowym sadzie dojdzie do zakochania się dwóch młodych osób. Jednak nie przewidziałam scenerii pękniętego serca... Polecam! Ta historia na długo pozostanie w mojej głowie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz