środa, 30 sierpnia 2017

"Gotuj na parze" Siostra Maria wyd. Martel

Pod wydawnictwem Martel powstała kolejna książka z serii Siostry Marii- tym razem jest to Zdrowa kuchnia "Gotuj na parze"



Myśląc dania na parze mam dwie  myśli: to musi być zdrowe, bo bez tłuszczu. Druga myśl, która od razu nasuwa się mi do głowy: marchewka, ziemniak, filet z kurczaka i rybka. Pierwsze są takie właśnie moje skojarzenia odnośnie dań na parze. Sama będąc w ciąży czy w okresie laktacji często wyjmowałam parowar i właśnie takie proste obiadki u mnie powstawały. Czasem eksperymentowałam z roladkami czy innymi warzywami, jednak pomysłów mi brakowało i często kończyło się na marchewce i piersi kurczaka :)

Ta książka po raz kolejny mnie zaskakuje, bo nie wpadłabym na to by zrobić pierogi na parze. Oprócz pierogów i klusek, znajdziemy mnóstwo przepisów na warzywa, mięsa, ryby, jajka a nawet omlety na parze. Mięso na parze? Oprócz piersi kurczaka znajdziemy wiele przepisów na mielone, klopsiki, roladki, schabowe, polędwiczki... Takie omlety czy nawet prosta jajecznica na parze może okazać się zdrowa. No bo kto by wpadł by zrobić jajecznicę właśnie na parze?

Polecam książkę szczególnie dla osób dbających o dietę czy miłośników zdrowego odżywiania. Choć z drugiej strony kto by nie chciał dzisiaj żyć zdrowo? Także książka jest dla wszystkich :)





4 komentarze: