sobota, 6 stycznia 2018

Łóżeczko dla lalek

Łóżeczko dla lalek ze sklepu Neko Toys



Łóżeczko drewniane, całkiem sporych rozmiarów, bo o wymiarach ok 63 x 32 x 43 cm. Łóżeczko pomieści małe i duże lalki oraz wiele pluszaków. Plusem jest to, że można je używać jako łóżeczko piętrowe i wtedy zajmuje mniej miejsca lub po prostu rozłożyć i używać jako dwa pojedyncze łóżka.

Samo łóżeczko jest bardzo solidnie wykonane, pastelowy róż jest pięknym kolorem, który zdobi łóżeczko. W zestawie z łóżeczkiem są 2 poduszki, 2 prześcieradła i 2 kołderki. Także lalki nie mogą narzekać, że jestem im zimno :)

Każda mała dziewczynka na pewno będzie zachwycona takim prezentem, będzie układać do snu wszystkie lalki i śpiewać  im ulubione kołysanki. U Nas przed snem każda lalka jest kąpana, karmiona i sadzana na nocniku. Dopiero potem można ją położyć i przykryć kołderką.

To łóżeczko na pewno zadowoli dziewczynki w wieku już od 2 lat. Polecam :)






3 komentarze:

  1. śliczne, różowe łóżeczko. Oj moja córcia by wszystko oddała by takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój mąż postanowił, że sam zrobi takie łóżeczko drewniane dla lalek naszej córce. Ja z kolei uszyłam jej poduszkę oraz kołderkę, dzięki czemu na święta otrzyma pełen zestaw. Na pewno będzie bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń