środa, 22 lutego 2012

Kokosowo- owsiane trufelki

 Po zrobieniu czekoladowych jeżyków postanowiłam je trochę udoskonalić. Zmieniłam im kształt, płatki owsiane trochę podgotowałam, dodałam alkohol i kokos.

Składniki:
1,5 szklanki płatków owsianych,
6 łyżki miodu,
3 łyżki cukru pudru,
3 łyżki kakao,
1 kieliszek brandy,
100 g margaryny,
wiórki kokosowe.


Przygotowanie:

W rondelku rozpuszczamy margarynę, miód, kakao. Gdy składniki połączą się dodajemy płatki owsiane i jeszcze chwile podgrzewamy. Cały czas mieszamy, by masa się nie przypaliła. Gdy masa nie będzie gorąca dodajemy kieliszek brandy, formujemy kuleczki i obtaczamy je w wiórkach kokosowych.

7 komentarzy:

  1. O widzę że składniki wszystkie mam, więc wiem co będę robić dziś wieczorem. Uwielbiam blogspot tyle się można ciekawego od was dowiedzieć. Super przepis, oby więcej takich. Dodałam cię do bocznego paska i śledzę twoje poczynania w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam, bardzo podobne i muszę przyznać, że są rewelacyjne :) Rozpoznaję sosjerki z Duki, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. smakują pewnie tak samo jak wyglądają-pyysznie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny przepis!!! Dzięki:))) Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię podobne, ale w wersji dla niepełnoletnich ;) Pycha!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne!i ślicznie podane w tych sosjerkach

    OdpowiedzUsuń