poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Sok z fig organiczny

Sok z fig jest w 100% naturalny, bez dodatku konserwantów i cukru. W skład jego wchodzi 60 % soku z fig oraz 40 % soku z jabłek.

Sok jest dosyć mętny, w smaku jest słodki z lekko wyczuwalną goryczką. 

Cena za 0,5 l soku wynosi 28 zł, można go kupić tutaj.

Figa to jedna z pierwszych jadalnych roślin uprawianych przez człowieka. Przez wieki jeden z najpopularniejszych owoców. Dojrzałe owoce przypominają kształtem dzwon lub gruszkę. Posiadają unikalny bardzo słodki smak i gęstą teksturę. 100% organiczny sok z fig to doskonały naturalny detox oraz źródło witamin i minerałów. Zawiera więcej wapnia niż mleko oraz więcej witaminy B6 niż większość owoców.

Figi charakteryzują się tym, że pomagają regulować ciśnienie krwi i zmniejszają poziom złego cholesterolu,  łagodzą bóle brzucha i wspomagają trawienie. Naturalny sok z fig to doskonałe źródło flawanoidów i polifenoli - przeciwutleniaczy, które zmniejszają szkody wyrządzone przez wolne rodniki. 


4 komentarze:

  1. nie wyglada najsmaczniej, jestem ciekawa jak smakuje ;D

    +zapraszam do mnie; www.hooope-dieslast.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd nie ciekawy. Cena nie ciekawa ale możne da się zrobić samemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. We Włoszek bardzo często jak byłam figi ale w Polsce nie spotkałam się z tym sokiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem smaku, składu , konsystencji i zapachu :)
    Lubie figi ale niestety soku nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń