wtorek, 3 kwietnia 2012

Sok z morwy organiczny

 Choć nigdy nie jadłam owoców morwy to sok bardzo mi smakował. Owoce morwy wyglądem przypominają jeżyny. 

Smak soku z owoców morwy charakteryzuje się słodko- kwaśny smakiem. Jak dla mnie przypomina połączenie jeżyn z czarną porzeczką. Sok nie zawiera konserwantów, jest zrobiony z owoców ekologicznych i posiada certyfikat BIO.

Sok z morwy organiczny kosztuje 25,50 zł za 0,5 litrową butelkę.


 Owoce morwy czarnej są bardzo smaczne, charakteryzują się słodko-kwaskowatym smakiem. W krajach azjatyckich, zwłaszcza w Chinach, owoce tego niewielkiego drzewa stosowane są w medycynie ludowej. Robi się z nich soki i nalewki wzmacniające organizm.
 
Owoce morwy  doskonale wzmacniają organizm. Wspomagają leczenie chorób sercowo-naczyniowych. Polecane są osobom chorym na anemię. Naturalny sok z morwy posiada wspaniałe właściwości krwiotwórcze, "odżywia" naszą krew.


4 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam owoców morwy, soku też nie piłam, teraz jestem bardzo ciekawa smaku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam okazję jeść morwy, bo kiedyś rosły koło mojego dawnego miejsca zamieszkania. Bardzo smaczne owoce - smaczniejsze od jeżyn, bo słodsze. Żałuję, że teraz nie mam okazji ich jeść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam morwę :) Mam to szczęście że w ogródku mam dwa drzewka - jedną białą jedną czarną morwę. Owoce różnią się kolorkami i odrobinę smakiem. Pycha :) Co do właściwości owoców to kiedyś słyszałam, że wspomagają leczenia cukrzycy. Są to jednak zasłyszane tylko informacje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lobię owoce morwy :) Dojrzałe są bardzo słodkie a te mniej dojrzałe przypominają smak czarnej porzeczki. Cena 51 zł za litr (około 13 euro) to dość drogo.

    OdpowiedzUsuń