środa, 8 sierpnia 2012

Kurki w cieście naleśnikowym

  Kurki, kurki i jeszcze raz kurki... dzisiaj w mojej kuchni znowu kurki... ale wiecie co... jakoś nie mam ich dość :) A może podrzucicie mi jakieś nowe pomysły co można zrobić z kurkami? :)

Składniki:

  • 200 g kurek,
  • 1 jajko,
  • 100 ml mleka,
  • 70-80 g mąki,
  • szczypta soli morskiej Specialite Kamis,
  • szczypta sody,
  • 2 łyżki masła.


Przygotowanie:
 
   Kurki dokładnie myjemy. Solimy i podsmażamy ok. 3 minutek na masełku. Następnie przygotowujemy ciasto naleśnikowe: mieszamy ze sobą jajko, mąkę, mleko, szczyptę soli oraz sody. Jeśli ciasto jest za rzadkie- dodajemy więcej mąki, a jeśli za gęste- to więcej mleka. Maczamy kurki w cieście i smażymy na patelni. Podajemy na ciepło.

8 komentarzy:

  1. A to dopiero nowinka! U mnie był w ubiegłym tygodniu zupełnie niebanalny makaron z kurkami, który polecam Ci serdecznie skoro taką masz wenę kurkową! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio tutaj kurkowe królestwo :) bardzo lubię warzywa w cieście naleśnikowym, więc pewnie grzybki też by mi smakowały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Makaron z kurkami, oczywiście! Sos kurkowy, może jakaś zapiekanka? Twój pomysł jest bardzo smakowity :).

    OdpowiedzUsuń
  4. A to mi narobiłaś apetytu, wyglądają tak pysznie, że porywam cały talerz ! Przepis świetny :)

    OdpowiedzUsuń