poniedziałek, 1 października 2012

Czekoladowe ciasta

Lubicie czekoladę? Ja uwielbiam, i tak samo pokochałam książkę Czekoladowe ciasta. W książce znajdziemy same pyszne czekoladowe przepisy na ciasta.

Książka jest w promocji i możecie ją mieć za jedyne 12,90 zł, tutaj.

W tej książce znajdziemy ponad 40 przepisów na ciasta i torty z użyciem białej, gorzkiej oraz mlecznej czekolady. Każdy przepis jest dokładnie opisany krok po kroku i opatrzony bardzooo apetycznym zdjęciem.


W książce znajdziemy również podstawowe informację o czekoladzie. Dowiemy się jak można łatwo zrobić wiórki czekoladowe oraz zapoznamy się z podstawowymi pojęciami takimi jak kuwerta oraz temperowanie kuwerty. Dodatkowo poznamy różnicę pomiędzy czekoladą białą, gorzką oraz mleczną.

Wiedzieliście np. że w składzie czekolady gorzkiej nie ma w ogóle mleka?

Mnie osobiście zachwyciły te przepisy:




3 komentarze:

  1. fajna rzecz!
    kocham czekoladę, słodycze, ale mam kilka kilo za dużo, niestety...
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą książkę, lubię ją bardzo :)

    OdpowiedzUsuń