piątek, 9 listopada 2012

Konkurs z produktami Kupca

 Z okazji roczku mojego bloga mam dla Was kolejny konkurs :) Wystarczy, że wstawicie zdjęcie wraz z przepisem na Wasze ulubione danie na stronie mojego bloga na fb Aga w kuchni

Zapraszam również do polubienia mojej strony:)

Warunkiem koniecznym jest zamieszczenie na zdjęciu potrawy produktu Kupiec, który został wykorzystany w Waszej ulubionej potrawie :)

Warto wziąć udział, bo mamy dla Was, aż 3 zestawy, a w skład każdego wchodzi 10 produktów firmy Kupiec:

1. Ryż basmanti,
2. Ryż jaśminowy,
3. Ryż Arborio do risotto,
4.Mini Wafelki z ziaren pszenicy,
5. Kasza gryczana,
6.Podpłomyki delikatesowe jogurtowo-brzoskwiniowe,
7.Wafle ryżowe ze słonecznikiem SLIM,
8.Wafle ryżowe z sezamem SLIM,
9. Fasola Jaś,
10. Kasz jaglana.

Konkurs trwa od 9.11. do 06.12.

Wyniki ogłoszę do 3 dni po zakończeniu konkursu, tak by nagrody zostały Wam dostarczone przed świętami :)

5 komentarzy:

  1. chętnie wezmę udział, fany blog w ogóle, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja z chęcią wezmę udział:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wezmę udział w konkursie:)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga a jak mogę umieścić swój przepis u Ciebie na fb? Mam wrzucić jako plik czy normalnie jako wpis?

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział i dodałam na FB :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń