poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Warsztaty kulinarne z Karolem Okrasą - kuchnia hiszpańska i portugalska

  W piątek miałam zaszczyt uczestniczyć w warsztatach kulinarnych z Karolem Okrasą. Po dostaniu zaproszeniu długo się nie zastanawiałam nad odpowiedzią, wiedziałam, że muszę tam być :) Warsztaty dotyczyły kuchni hiszpańskiej i portugalskiej. Po długiej drodze, gdy zapoznałam się z innymi blogerami, wyciągam swój aparat by zrobić pierwsze zdjęcie... a tam komunikat: "brak karty sim"... jak na złość, rano zgrywałam zdjęcia i nie wyjęłam karty z laptopa ;) ale to nic, mąż koleżanki był naszym fotografem na tych warsztatach i użyczyli mi zdjęć :)


Na początku zostaliśmy podzieleni na dwie grupy, jedna grupa robiła paelle z kurczakiem, kalmarami, mulami, krewetkami... a druga grupa zapiekankę z dorsza z warzywami i mulami.


Pan Karol udzielał nam wiele cennych rad, okazał się naprawdę przesympatyczny z dużym poczuciem humoru i jeszcze większą wiedzą osobą :)






A na koniec degustacja wszystkich pyszności :)







2 komentarze:

  1. Było super. Pysznie, miło. Bardzo się cieszę, że Cię poznałam :-)

    OdpowiedzUsuń